Wat is Judoclub Made? Een club waar u zich thuis voelt! Met dank aan de inzet van veel vrijwilligers zijn wij al jaren een begrip in Made als het gaat om sport en gezelligheid. Het behouden van het familiegevoel en iedereen, jong en oud, de kans geven te sporten is voor ons een belangrijk doel!

GeschiedenisBestuurVacatures

Thuis voelen:
Dat doe je in ons mooie clubgebouw. Maar dat gebouw moet onderhouden worden. Van simpel ruiten wassen en groenvoorziening tot groot onderhoud. Elke hand is welkom daarin te helpen.

Sport:
Zonder leraren en instructeurs geen sport. Wij hebben een prachtig ervaren team van leraren en instructeurs, maar aanvulling is wenselijk.

Gezelligheid:
Die versnapering of dat lekkere drankje is er niet zonder onze barmedewerkers. Ons team kan nieuwe aanwas gebruiken, want net als de samenleving vergrijst ons team en stoppen ze op een gegeven moment.

Familiegevoel:
Samen leuke dingen ondernemen die niet sport gerelateerd zijn. De bosdag bijvoorbeeld. Of wat denk je van de pubquiz of de seizoensafsluiting. Het zou jammer zijn als dat niet meer kan, toch?

U ziet het. We roepen het niet van de daken, maar al onze huidige fantastische vrijwilligers die zich al jaren inzetten voor de club worden er niet jonger op. Extra hulp is altijd welkom.
En geloof ons: natuurlijk is vrijwilligerswerk niet zo vrijblijvend, maar vele handen maken heel licht werk en dan voelt het al snel vrijblijvend aan. Kijk eens bij de vacatures waarnaar wij op zoek zijn. Vraag het aan de vrijwilligers die al zoveel doen of aan de bestuursleden.