We hebben vacatures!

Judoleraar

Ter uitbreiding van ons aanbod aan judolessen en -technieken, zoeken we iemand die graag zijn kennis van en over judo overdraagt aan onze jeugd. Ben jij die leuke trainer die plezier haalt uit het werken met kinderen en jongeren? Dan zijn we op zoek naar jou! De voorkeur gaat uit naar iemand die tijd heeft op zaterdagochtend. Maar kom vooral eens vrijblijvend praten!

Wil je meer weten? Stuur een berichtje naar info@judoclubmade.nl o.v.v. judo.

Bestuursleden

Het huidige bestuur wil van Judoclub Made graag weer een bruisende vereniging maken. Daarvoor is echter extra ondersteuning nodig. We zoeken mensen die een interesse hebben in het versterken van het team Judoclub Made (van bestuur tot trainer), organisationele bouwers en liefhebbers van communicatie en nieuwe media.

Heb jij een beetje tijd over en vind je het leuk om mee te denken over de toekomst van jouw club (of die van je kinderen)? Wil je meer weten? Laat het weten via bestuur@judoclubmade.nl!

Schoonmaak

Twee keer per week maken vrijwilligers ons clubhuis schoon. Ze kunnen zeker extra hulp gebruiken! Steek jij graag de handen uit de mouwen? Kun je misschien niet elke week, maar wel één keer per maand? Of wil je wel eens een groot project mee aanpakken? We kunnen je hulp goed gebruiken! Meld je aan via info@judoclubmade.nl o.v.v. schoonmaak.

Gastvrouw/-heer

Een lekker kopje koffie, uitleen van judopakken, inschrijven van nieuwe leden…maar vooral iedereen die binnenkomt een warm welkom geven. Dat is wat onze gastheren en -vrouwen doen. In verschillende diensten worden de taken onderling verdeeld. We zoeken dringend versterking voor deze topploeg! Houdt jij van een beetje gezelligheid en weet je deze ook zelf te maken? Stuur je bericht dan naar info@judoclubmade.nl o.v.v. kantine.

En nog veel meer….

We hebben nog veel meer mogelijkheden en helpende handjes nodig. Denk aan:

• communicatie en social media
  • handige handjes voor het onderhoud
  • meehelpen bij de activiteitencommissie
  • projectteam digitalisering
  • projectteam Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen

Judoclub Made kan niet bestaan zonder de inzet van vrijwilligers. We kennen een lange traditie en mogen al heel veel jaren genieten van de kanjers die onze club helpen. We zijn een club in ontwikkeling. Na de installatie van een nieuw bestuur en de turbulente Corona-periode willen we vooruit! Heb je tijd over? Heb je een bepaalde specialiteit? Kennis van ICT, communicatie, techniek? Zoek je een plek waar je praktische werkervaring op kan doen? Schoonmaak, activiteiten begeleiden, onderhoud, bediening? Heb je zelf een leuke groepsles die je ergens wilt aanbieden? Denk aan weerbaarheidstraining, yoga of valpreventie, kinderactiviteiten of de vele andere opties. Laat je horen, want jouw club kan je goed gebruiken!

Heb je zelf ideeën over wat de club kan gebruiken? Laat het ons dat dan ook weten!

Wil je meer weten of jezelf kenbaar maken? Stuur dan een mailtje naar info@judoclubmade.nl onder vermelding van vrijwilliger.