Voor alle judoka’s van 5 t/m 12 jaar

De Judoverenigingen Judoclub Made, Haragei Terheijden, Arashi Oosterhout/Breda, Haagse Beemden Breda en Sportschool M.A.T.I. Breda organiseren jaarlijks een instaptoernooi voor hun judoka’s. Namelijk het 500-punten toernooi.

Wat houdt het 500-punten toernooi in:

• Laagdrempelig instaptoernooi, judoka’s worden op leeftijd, gewicht en niveau ingedeeld.
  • Iedere judoka krijgt een paspoort waarin we de behaalde scores bijhouden.
  • Elk seizoen telt vijf 500-punten toernooien, punten worden bij elkaar opgeteld.
  • Na iedere ronde ontvang je een oorkonde voor je deelname.
  • Bij het behalen van iedere 50 punten ontvang je een medaille en bij 100 punten een beker.
  • Bij het behalen van 500 punten heb je genoeg ervaring opgedaan om aan grotere toernooien deel te nemen.
  • Kosten: € 5,00 per deelname.

Deze ronde is bij Sportschool M.A.T.I. Breda

Wanneer           : Zondag 23 juni 2024
Waar                  : Gymzaal Viandenlaan
Adres                 : Viandenlaan 2, 4835 EG Breda

Kosten bedragen € 5,00 deze graag overmaken op rekeningnummer NL29RABO0143063669 t.n.v. Stg.Judo Made o.v.v. ‘500 Mati24 en je naam’. Doe dit nadat je de aanmelding hebt gedaan.

Aanmelden kan via het formulier hieronder (vergeet niet je aantal behaalde punten in te vullen als je eerder hebt meegedaan!).
Doe dit uiterlijk zaterdag 1 juni 2024.

Toernooi inschrijving

Naam judoka (verplicht)

Jouw e-mailadres (verplicht)

Geslacht van de judoka (verplicht)

Geboortedatum judoka (verplicht)

Gewicht judoka (hele kg) (verplicht)

Kleur band (verplicht)

JBN nummer (optioneel)

Reeds behaalde 500-punten (optioneel)

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website, zoals ook vermeld in ons Privacy Policy.

500 punten toernooi M.A.T.I. Breda

Je zou ook interesse kunnen hebben in