Vitaal blijven is niet alleen bewegen, maar heeft vooral te maken met in balans blijven. Budosporten zoals judo, jiu-jitsu, tai chi en aikido kennen dit als geen ander. Bij onze club zijn er al veel mogelijkheden om te sporten. Soms is echter wat extra ondersteuning nodig om weer in balans te komen én te blijven.

• Wil je bijvoorbeeld doorpakken na je revalidatie?
  • Heb je een afslankprogramma gevolgd en wil je lekker in beweging blijven?
  • Heb je chronische klachten die vermindert kunnen worden door te blijven bewegen, maar heb je daar een steuntje in de rug voor nodig?
  • Begin je net met sporten en is je conditie nog erg minimaal?
  • Ben je herstellend van burnout of overspannenheid en is volle bak sporten nog te veel?
  • Kortom, is ‘even lekker’ sporten voor jou niet vanzelfsprekend, maar wil je wel graag aan de slag?

Sluit je dan aan bij Vitaclub!

Leefstijlcoach Patricia Gallé Bernard nodigt iedereen die aan de slag wil uit voor een intakegesprek. Tijdens deze intake wordt samen gekeken naar waar de ondersteuning nodig is en wat een goede aanpak zou kunnen zijn. Aansluitend op de intake neem je deel aan haar speciale beweeglessen. Tijdens deze lessen wordt rekening gehouden met wat jij kunt, maatwerk dus!

De beweeglessen maken gebruik van een weerstandsband (let op deze dient zelf aangeschaft te worden) en biedt allerlei oefeningen die zich richten op het verbeteren van stabiliteit, flexibiliteit en het vergroten van je lichaamsbewustzijn. Het gaat om bewust bewegen binnen ieders kunnen.

En dat is nog niet alles. Binnen Vitaclub zullen ook workshops en themabijeenkomsten georganiseerd gaan worden. Alles natuurlijk rond het thema vitaliteit. En als kers op de taart kunnen deelnemers gebruik maken van health checks door Patricia!
Samen kijken jullie naar onder andere dingen als bloeddruk, bmi, hartslag, zuurstofgehalte enzovoorts.

Heb je behoefte aan nog meer ondersteuning? Dan behoren 1-op-1 coachgesprekken ook tot de mogelijkheden.
Deze zijn, uiteraard, alleen op afspraak.

De aangepaste bewegingslessen starten woensdagochtend 11 januari van 10.30 tot 11.30 uur en woensdagavond van 18.00 tot 19.00 uur. Bij te weinig deelnemers gaan de lessen uiteraard niet door.

Let op!
Voor deelname aan Vitaclub zijn we genoodzaakt een extra bijdrage te vragen. Dit betekent dat leden € 15,00 per maand extra betalen en niet-leden € 35,00 per maand. Ook zal een ‘Dynaband’ aangeschaft moeten worden. Dit zijn eenmalige kosten van € 6,50.

Wil je meer weten? Stuur dan gerust een berichtje naar info@judoclubmade.nl