Lieve leden,

In de laatste nieuwsbrief en op social media is de datum al eens voorbij gekomen: 12 oktober. We nodigen namelijk al onze leden uit om op 12 oktober aanstaande naar de dojo te komen voor een ledenvergadering. We kunnen gerust zeggen dat we in de afgelopen twee jaar niet zo vaak met onze leden hebben kunnen sparren, brainstormen en samenwerken als we voor ogen hadden bij onze start. Corona stak daar een stokje voor. Nu zien we opnieuw een pittige periode voor ons. Net als jullie en velen in Nederland maken we ons zorgen over de komende periode met toenemende energiekosten en personeelstekorten. Ook bij ons speelt het.

Sporten doe je samen. Onze club kent een lange geschiedenis van ‘samen’ met dank aan vrijwilligers en trouwe leden. Dat maakt deze avond dus juist zo belangrijk. Wij, als bestuur, zijn nieuwsgierig naar jullie vragen, jullie ideeën, jullie meningen. We willen jullie met de ledenvergadering de kans te bieden jezelf te laten horen. Tegelijkertijd hebben wij ook vragen voor jullie. Wij hebben ook ideeën, vragen en wensen. En we horen graag wat jullie daarvan vinden!

Kortom, we willen heel graag het seizoen 2022-2023 samen met jullie, onze leden, starten. Voor de organisatie van deze avond is het voor ons fijn als jullie willen opgeven of je komt (en met hoeveel). Dit kan gewoon via info@judoclubmade.nl o.v.v. ledenvergadering.

Voel je dus van harte welkom op 12 oktober 20.00 uur in onze dojo.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van Judoclub Made

Uitnodiging: ledenvergadering 12 oktober 2022, 20.00 uur!

Je zou ook interesse kunnen hebben in