LidmaatschapPrivacyreglementVertrouwenspersoonHuishoudelijk reglementProtocol fitnessWedstrijdinfoVakantiesContactFoto’s

Leden van Judoclub Made kunnen gebruik maken van verschillende faciliteiten. Meld je je dus aan als judoka, dan mag je ook Jiu-Jitsu volgen, of meedoen met Aikido. Wil je snel naar een overzicht van alle lestijden?

Lidmaatschap: aanvragen, wijzigen of opzeggen

Aanvragen
Om lid te worden dient een volledig ingevuld Inschrijfformulier bij de dojo ingeleverd te worden of per mail opgestuurd te worden.

Wijzigingen
Ben je verhuisd? Heb je een ander bankrekeningnummer? Geef dit door. Alle leden zijn verplicht wijzigingen in de gegevens zoals vermeld op het Inschrijfformulier door te geven middels een Mutatieformulier. Dit formulier is tevens verkrijgbaar aan de bar. Het kan worden ingeleverd in de dojo.

Opzeggen
Opzeggen gebeurt schriftelijk via een volledig ingevuld en ondertekend Opzegformulier. De opzegging dient ten minste 2 weken voorafgaand aan het nieuwe kwartaal plaats te vinden, zodat de opzegging tijdig verwerkt kan worden in de ledenadministratie. Dit kunt u ook bij de dojo inleveren of mailen.

Alle formulieren zijn ook verkrijgbaar in de dojo!

Onze lestijden zijn van maandagavond t.e.m. vrijdagavond en op zaterdagochtend. Omdat we wat aanbod betreft willen uitbreiden kun je hier zien wat de actuele lestijden zijn.

Gevonden voorwerpen

Regelmatig vinden wij in de kleedkamers, zalen en kantine voorwerpen terug die niet van ons zijn, maar vaak door jullie vergeten zijn mee te nemen. Alles wat wij vinden bewaren wij in onze gevonden voorwerpen lades van de witte boekenkast, voor zover het kleding gerelateerde zaken betreft. Kleine dingen als kettingen, oorbellen, horloges etc. bewaren wij achter de bar.

Ben je wat kwijt, kijk dan in de laden of wij het gevonden hebben of vraag het aan aanwezige barmedewerker. Heb je zelf iets gevonden, geef het dan af aan de bar. Je medelid zal blij zijn als dat wat verloren is weer terugkomt.

Postadres / Secretariaat
E. Kuijpers