Als laagdrempelige club bieden we een behoorlijk vrij gebruik van onze fitnessruimte. We doen een beroep op ieders verantwoordelijkheidsgevoel om te helpen de ruimte netjes en op orde te houden. Natuurlijk geldt ook dat geen lidmaatschap betekent dat je niet in de ruimte mag zijn (tenzij als proef en met begeleiding of akkoord).

• Maak na gebruik het apparaat schoon met de daartoe beschikbaar gestelde materialen. Deze zijn in de fitnessruimte aanwezig.
  • We gaan respectvol met elkaar om.
  • Er mag gebruik worden gemaakt van bluetooth voor muziek.

Steekproefsgewijs wordt gecontroleerd op lidmaatschap. Wanneer iemand sport die geen lid is, wordt de toegang tot de dojo voor onbepaalde tijd ontzegd. Tenzij deze persoon alsnog lid wordt.

Gebruik van de apparaten is op eigen risico. Bij twijfel over het gebruik van de apparaten vraag je hulp aan aanwezige vrijwilligers. Bij gezondheidsklachten raadpleeg je jouw huisarts.