Deze les is inmiddels een bekende binnen het aanbod van onze club. De kidsfit lessen hebben tot doel kinderen vanaf een jaar of 10 spelenderwijs te leren kracht op te bouwen. In het verleden kregen we regelmatig de vraag van kinderen of zij ook in de fitness mochten sporten en met de gewichten aan de gang mocht.

Als club vonden we dat we wel moesten luisteren, maar dat het niet verantwoord was om jonge kinderen ‘los’ te laten in de fitness. Trainer Paul pakte dit op en gaf het vorm via Kidsfit. Door middel van sport en spel warmen kinderen goed op. Daarna gaan ze onder toeziend oog van de trainer in de fitness aan de slag. Daarbij wordt opgelet dat ze dus op de juiste manier gebruik maken van de apparaten, goed zorgen voor hun eigen lichaam en met plezier sporten.

De Kidsfit lessen vinden plaats op woensdag van 18.00 – 19.00 uur. Heb je interesse? Je kunt drie keer een proefles volgen om te kijken of dit wat voor jou is!

Stuur een berichtje naar info@judoclubmade.nl.