Fijn dat jullie ons ook dit jaar weer willen helpen met de verkoop van de Grote Club Actie loten. Kijk de video hieronder om te zien hoe het werkt. En verder naar beneden vind je nog meer informatie!

Judoclub Made doet voor de 3e keer mee met de Grote Club Actie. De landelijke startdatum is op zaterdag 23 september. Op deze pagina vind je meer informatie over het hoe en wat.

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media.

Koop loten en steun onze vereniging! Je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen.  Snel naar de verkooppagina van onze vereniging

Met de opbrengst van dit jaar hopen we nieuwe materialen te kunnen aanschaffen voor onze leden om in de dojo mee te sporten en spelen.

Superloten

Ook de Superloten zijn dit jaar weer beschikbaar. Wil je snel topverkoper worden en onze club steunen? Een Superlot betekent direct 50 loten voor onze club en 50 keer extra kans op prijzen voor jou als verkoper. De Superloten zijn interessant voor bijvoorbeeld bedrijven! Dus ken je iemand met een bedrijf, of durf jij als echte verkoper een winkel in te stappen om een Superlot voor Judoclub Made te verkopen? Doen! Je vindt de link naar onze verkooppagina hier.

Wil je de begeleidende brief nog eens lezen? Kijk hieronder:

Heb je vragen of lukt iets niet, stuur dan gerust een berichtje naar info@judoclubmade.nl!